עורך דין רשלנות רפואית בחיפה
0

עו"ד רשלנות רפואית לייעוץ וייצוג מקצועי

עו”ד רשלנות רפואית לייעוץ וייצוג מקצועי

שירותי הרפואה בישראל נחשבים אומנם מהמתקדמים בעולם המערבי, אך באותה נשימה ידוע לכל גם כי על מערכת הרפואה הישראלית קיים לחץ מטופלים רב למדי במרבית ימות השנה, מה שעלול לגרום לאבחון לא נכון ו/או טיפול לא מלא בחולים – כתוצאה מכך עלולים להיגרם למטופלים נזקים בלתי הפכים אשר גורמים לעגמת נפש וירידה באיכות החיים.

במידה וחוויתם מקרה של רשלנות רפואית תוכלו לתבוע פיצויים כספיים ישירות מחברת הביטוח של הגוף המטפל וקבלת סיוע נוסף משירותי הרווחה. אך קבלת פיצויים אלו מגיעה אחרי מאבק בירוקרטי ארוך דיונים משפטיים מתישים וביקורות של רופאים מומחים לאימות הטענה כי אכן היה מדובר במקרה רשלנות.

אדם אשר חלה או נפגע כתוצאה מטיפול רשלני יוכל לקבל זכויות ופיצויים כספיים מהגופים הבאים:
1. ביטוח לאומי
2. חברות הביטוח
3. קרנות הפנסיה
4. מס הכנסה
5. משרד הביטחון

הגשת תביעת רשלנות רפואית מצריכה עבודת הכנה מדוקדקת הכולל איסוף חומרים רפואיים בניית תיק התביעה והתמודדות מול גורמים משפטיים – עורך דין רשלנות רפואית יעניק לכם סיוע מלא החל משלב תכנון התביעה, איסוף החומרים וביצוע אבחנות מקצועיות על ידי מומחים רפואיים אשר יאמתו כי אכן הטיפול הרפואי שהוענק לכם גרר אחריו נזקים בריאותיים או נפשיים, וקבלת חוות דעת רופא מומחה למקרה הפרטני שלך.

עורכי דין המנוסים בתחום הרשלנות הרפואית

תביעות שונות מסיבות שונות ומול גופים שונים מצריכות ידע וניסיון ספציפיים לכל מקרה – משרד עורכי הדין אייל בן ישי על שני סניפיו, חיפה ותל אביב, יעמיד לרשותך את טובי המומחים בתחום המשפטים, הרפואה ומוסדות הביטוח על מנת שהתהליך עצמו יהיה מהיר ואפקטיבי. עורכי הדין של משרדנו מומחים לתחום הרשלנות הרפואית ועמידה מול חברות הביטוח ובתי המשפט ונשמח להעמיד לרשותך את הידע והניסיון שצברנו במהלך השנים.

צוות המומחים שלנו יעניק לך ליווי מקצועי לאורך כל שלבי הגשת התביעה – משלב איסוף הראיות לשלב הוועדות הרפואיות והתמודדות מול פקידים ממשלתיים, מילוי טפסים מסורבלים, עמידה בתקנות ובמשפט ועד לשלב פסק הדין. אנו נלווה אותך לאורך כל הדרך ונדאג כי תקבל את כל המידע האינפורמטיבי הנדרש ויעזור לך בהתמודדות מול כל שלבי התביעה.